Osiguranje CareMed Premium

CareMed Premium nudi mogućnost osnovnog zdravstvenog osiguranja ili paketa osiguranja koji dodatno uključuje:

  • prijevoz u slučaju bolesti ili smrti,
  • osiguranje od nezgode, putnu asistenciju,
  • osiguranje prema trećim osobama i
  • osiguranje prtljage

Sve detalje paketa osiguranja, koji su također detaljno opisani, možeš pronaći u nastavku.

Osiguranje CareMed Premium međunarodno je putno osiguranje za sve koji putuju svijetom. Kad ugovoriš osiguranje CareMed dobivaš:

  • osiguranje prilagođeno tvojim potrebama na putovanju,
  • pokriće osiguranja za svakoga u dobi od 3 mjeseca do 65 godina,
  • osiguranje se može ugovoriti za razdoblje do 24 mjeseca,
  • pouzdano osiguravajuće društvo,
  • niske premije osiguranja,
  • pokriće širom svijeta, uključujući putovanja u više zemalja,
  • osiguranje koje ispunjava uvjete za dobivanje ulaznih viza država (npr. dovoljno visoko pokriće osiguranja za stjecanje studentske vize u SAD),
  • iznimno jednostavna naknada troškova liječenja,
  • izravna plaćanja između osiguravajućeg društva i bolnice (osim za manje troškove),
  • 24-satna pomoć u SAD-u i Europi,
  • profesionalna pomoć našeg osoblja.


Svijet (osim SAD & Kanada) - odbitak franšize 50 €CareMed Premium (neograničeno)

Zdravstveno osiguranjePaket osiguranja
dnevno1,50 €1,90 €
7 dana10,50 €13,30 €
30 dana45,00 €57,00 €
Svijet (osim SAD & Kanada) bez odbitka franšizeCareMed Premium (neograničeno)

Zdravstveno osiguranjePaket osiguranja
dnevno1,60 €2,00 €
7 dana11,20 €14,00 €
30 dana48,00 €60,00 €
SAD & Kanada – odbitak franšize 50 €CareMed Premium (neograničeno)

Zdravstveno osiguranjePaket osiguranja
dnevno3,30 €3,80 €
7 dni23,10 €26,60 €
30 dni99,00 €114,00 €
SAD & Kanada – bez odbitka franšizeCareMed Premium (neograničeno)

Zdravstveno osiguranjePaket osiguranja
dnevno3,60 €4,10 €
7 dana25,20 €28,70 €
30 dana108,00 €123,00 €

Zdravstveno osiguranje

Zdravstveno osiguranjeCareMed Premium
Medicinski troškovi u slučaju ozljede100%
Medicinski propisani lijekovi100%
Medicinski propisana rehabilitacija100%
Pregledi i tretmani za trudnoću100%
Hitna stomatološka pomoć (ublažavanje boli) - 100% godišnje do maksimalno€1.000
Stomatološka pomoć u slučaju nezgode - 50% godišnje do maksimalno€2.000
Troškovi bolničkog liječenja100%
Prijevoz u domovinu zbog medicinskih razloga100%
Troškovi u slučaju prijevoza do mjesta liječenja100%
Izvanbolnička fizioterapija100%
Prijevoz posmrtnih ostataka/pokop u inozemstvu€25.000

** Gore navedene medicinske pogodnosti mogu se mijenjati ovisno o uvjetima, ograničenjima ili isključenjima police osiguranja CareMed 

Zdravstveno osiguranje uključuje sve troškove koji su nastali kao posljedica akutne bolesti ili nezgode koja se dogodila u roku valjanosti osiguranja. Iznos i opseg pokrića osiguranja ovise o vrsti odabranog osiguranja; ali uključuje:

  • usluge liječnika – osiguranik može odabrati bilo kojeg liječnika koji ima liječničku licencu u skladu sa zakonima države u kojoj se nalazi. Za osiguranike koji putuju u SAD mreža First Health Network izvrstan je alat za pronalaženje informacija ove vrste;
  • lijekovi i obloge koje je propisao liječnik koji sadrže ljekovite tvari;
  • medicinski neophodna pomagala za hodanje ili potporu za leđa (standardni modeli);
  • bolnički troškovi (smještaj, usluge liječnika i ostalog osoblja; u službeno priznatoj bolnici);
  • hitni prijevoz do i od najbliže odgovarajuće bolnice;
  • izvanbolnička skrb (iznos na temelju odabrane vrste osiguranja);
  • hitne stomatološke usluge za ublažavanje bolova na prirodnim zubima.

U slučaju da hitno liječenje nije apsolutno nužno ili su troškovi liječenja u toj državi viši od troškova prijevoza u matičnu državu i zdravlje osigurane osobe omogućuje prijevoz u matičnu državu, centar za 24-satnu pomoć pridržava si pravo do odluke da će osiguraniku pokriti troškove prijevoza na liječenje u matičnu državu. Troškove liječenja u ovom slučaju ne pokriva osiguravajuće društvo.


Prijevoz u slučaju bolesti ili smrti

Osiguranje u slučaju bolesti ili smrti
CareMed Premium
Medicinska evakuacija - na temelju preporuke liječnika
100%
Ujedinjenje članova obitelji
100%
Troškovi spašavanja
€5.000
Prijevoz posmrtnih ostataka ili pokop u inozemstvu
100%
  • U slučaju opasnosti od gubitka života/udova i u slučaju da nije moguće pružiti dovoljnu medicinsku pomoć u državi u kojoj se osiguranik nalazi, troškovi prijevoza u matičnu državu pokrivaju se do visine odabranog pokrića; ovo se primjenjuje ako je liječnik odredio da je to medicinski neophodno. U slučaju prijevoza apsolutno je potrebno prethodno odobrenje osiguravajućeg društva.
  • U slučaju smrti osiguranika tijekom putovanja, osiguravajuće društvo snosi troškove prijevoza posmrtnih ostataka u matičnu državu osiguranika. Prije prijevoza potrebno je prethodno odobrenje od osiguravajućeg društva.

Osiguravajuće društvo snosi troškove vraćanja osiguranika u domovinu u slučaju nezgode/smrti/teške bolesti bliskog člana obitelji. Sve pripreme moraju biti izvedene putem CareMeda. Osiguravajuće društvo snosi troškove povratka natrag u državu gostiteljicu, ako su ispunjeni svi sljedeći uvjeti:

  • Osiguranik mora biti na dužem putovanju i mora biti osiguran na više od 3 mjeseca.
  • Do kraja trajanja police osiguranja, osiguranik mora imati najmanje 6 tjedana*. *Izuzetak od ovog pravila su studenti na razmjeni koji se moraju vratiti na polaganje ispita i/ili prisustvovati priredbama zbog završetka studija.
  • Sve planove putovanja mora koordinirati CareMed.
  • Kad god je to moguće, za povratak se koristi karta osiguranika.


Osiguranje u slučaju nezgoda

Osiguranje u slučaju nezgoda
CareMed Premium
U slučaju smrti
€5.000
Invalidnost*
€40.000
Troškovi spašavanja  €2.500

*U slučaju nezgode koja uzrokuje (djelomičnu) invalidnost, kao što je npr. gubitak ud(ov)a ili jednog ili više osjetila ili čak smrt osiguranika, osiguravajuće društvo plaća naknadu u skladu s težinom ozljede. 


Putna asistencija

Putna asistencija
CareMed Premium
Član(ovi) obitelji uz bolnički krevet osiguranika
100%
Let kući u slučaju smrti roditelja ili brata/sestre (samo kod osiguranja u trajanju više od 3 mjeseca)
€1.000


Osiguravajuće društvo naknadu isplaćuje u hitnim slučajevima, nastalima za vrijeme putovanja, samo u slučaju da je bila prethodno pridobljeno odobrenje pokrića tih troškova od strane osiguravajućeg društva odnosno 24-satnog centra: 

  • naknadu putnih troškova bližnjeg, u slučaju da mora osiguranik u bolnici provesti najmanje 10 dana; trošak za oboje (iznos ovisi o odabranoj vrsti osiguranja) – ali s najekonomičnijim načinom prijevoza i po najekonomičnijoj cijeni;
  • naknadu troškova smještaja bližnjeg;
  • naknadu troškova nastalih nakon povratka osiguranika u matičnu državu u slučaju smrti njegovog partnera/roditelja/rođaka.

Osiguranje prtljage

Osiguranje prtljage
CareMed Premium
Krađa/oštećenje osobne imovine
50%
Audio naprave
€250
Daske za surfanje i windsurf oprema
€500
Golf oprema i slično
€500
Mobiteli, naočale, kontaktne leće...
€250
Povrede zbog prekasne dostave (potrebna zamjena)
€500


U slučaju krađe ili oštećenja prtljage tijekom putovanja, na primjer kao posljedica požara, poplave, oluje ili potresa, osiguravajuće društvo plaća naknadu. Visina naknade je u slučaju kamera, videoopreme, audioopreme, nakita i satova ograničena. U svakom slučaju krađu ili oštećenje neophodno je prijaviti policiji i pridobiti policijski zapisnik. Dodatni uvjeti i isključenja objavljeni su u uvjetima police.

U slučaju da je prtljaga bila predana prijevozniku (zrakoplov, autobus, vlak) i za to vrijeme izgubljena ili oštećena, CareMedova osiguranja smatraju se sekundarnima, poslije prijevozničke tvrtke. Osiguranik mora gubitak/oštećenje prijaviti prijevozniku i čekati odgovor u vezi moguće isplate naknade. U slučaju da je naknada bila u potpunosti isplaćena, o tome nije potrebno obavještavati osiguravajućeg društva CareMed. U slučaju da je naknada bila isplaćena djelomično ili odbijena, osiguranik mora ispuniti obrazac tvrtke CareMed i priložiti pismo prijevoznika koje navodi njihovu odluku.

Odbitnu franšizu u iznosu od 50 € ili 50 $ za bilo kakav slučaj štete izgubljene ili oštećene prtljage snosi osiguranik, osim izgubljene i oštećene prtljage koja je uništena.


Osiguranje od treće strane

Osiguranje od treće strane
CareMed Premium
Osobna odgovornost
€2,5 milijona
Šteta na imovini
€25.000
Troškovi deportacije (10% pokriva osiguranik, minimalno 100 €)
€5.000

Ako tijekom putovanja osiguranik nenamjerno nanese štetu imovini treće osobe i odgovara za nastalu štetu, osiguravajuće društvo ispituje je li zahtjev za naknadu štete opravdan, pregovara – na sudu ili izvan njega – s osobom ili osobama koje su pretrpjele štetu o visini naknade i naknadu isplaćuje prema najvećoj dopuštenoj visini (prema odabranoj vrsti osiguranja).

Osiguranje ne pokriva štetu ili oštećenja:

  • uzrokovana tijekom vožnje automobilom ili drugim motornim vozilom;
  • prouzročena namjerno;
  • koja su se dogodila tijekom igranja opasnih sportova (npr. boks, ragbi, hrvanje…);
  • nastala na kućnim predmetima koji nisu učvršćeni u kući; kao što su električni uređaji, svjetiljke, porculan, tepisi, namještaj … Šteta na učvršćenim predmetima u kući, poput sanitarne opreme, pokrivena je;
  • u slučaju da je odgovorno drugo osiguravajuće društvo;
  • prouzrokovana na imovini gostujuće obitelji, osim onoliko koliko je pokriveno osiguranjem koje ima ugovoreno gostujuća obitelj. Osiguratelj plaća naknadu u visini razlike na osnovi pokrića koje ima gostujuća obitelj, ali ne više od 1.000 EUR/USD po osiguraniku, u skladu s uvjetima police osiguranja.


Info centar

Ovdje se nalaze važne informacije u vezi s provedbom osiguranja. U slučaju dodatnih pitanja slobodno nas kontaktiraj.

U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:

  • u slučaju putovanja na liječenje;
  • u slučaju liječenja za koje je osiguranik prije odlaska znao da će biti potrebno;
  • prethodno stanje znači svaku nezgodu ili bolest koja podliježe: a) stanju koje je prouzročilo da je osigurana osoba tražila medicinsku pomoć/liječenje u roku od 12 mjeseci prije datuma stupanja na snagu osiguranja; b) stanju zbog kojeg je osigurana osoba primljena na liječenje ili medicinsku pomoć u roku od 12 mjeseci prije početka valjanosti putovanja;
  • u slučaju rutinskih stomatoloških usluga;
  • u slučaju rutinskih pregleda i liječenja, uključujući kirurške operacije i preglede oči te liječenja za stabilizaciju kroničnih bolesti, uključujući lijekove i daljnje terapije kao posljedica osnovnog hitnog liječenja te liječenja uz oporavak;
  • za komercijalno dostupne lijekove, preventivna cijepljenja, kontracepciju, vitamine…
  • u slučaju plastičnih ili kozmetičkih operacija;
  • u slučaju liječenja koja nisu bila u skladu s uvjetima police osiguranja ili su provedena u matičnoj državi osigurane osobe;
  • u slučaju trudnoće, porođaja ili pobačaja;
  • u slučaju spolno prenosivih bolesti;
  • u slučaju infekcije virusom HIV i svim povezanim posljedicama;
  • u slučaju samoubojstva, pokušaja samoubojstva ili samopovređivanja, duševnih bolesti, mentalnih stanja ili reakcija, uključujući stres, tjeskobu, napade panike, depresiju, poremećaje u prehrani ili probleme s težinom;
  • u slučaju zlouporabe opojnih tvari, narkotika ili droga;
  • nemogućnosti kao rezultata upotrebe ovih tvari bilo da su izravno ili neizravno odgovorne za troškove osigurane osobe;
  • i u slučaju zlouporabe medicinskih pripravaka.

U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:

U slučaju ozljede ili na početku bolesti, prije nego osigurana osoba započne bilo kakav postupak liječenja, potrebno je kontaktirati asistenciju osiguravajuće kuće – osobito prije prijema u bolnicu ili za prethodnu dozvolu operacije na pacijentu koji je u primljen u bolnicu – osim u slučajevima kada je ugrožen život ozlijeđene osobe. Ako se nalazite u SAD-u, morate pridobiti preporuku za posjet liječnika koji ima ugovor s osiguravajućom kućom te se nalazi u neposrednoj blizini vašeg smještaja.

24-satni broj:

Osiguravajuća kuća mora unaprijed odobriti:

  • operacije;
  • prijevoz zrakoplovom;
  • ulazak osiguranika u bolnicu;
  • povratak osiguranika u matičnu državu nakon konačne prognoze;
  • prijevoz obitelji/člana obitelji;
  • troškove prijevoza osiguranika u matičnu državu;
  • prijevoz posmrtnih ostataka;
  • sahrana u zemlji putovanja.

Bolnica može nazvati 24-satnu pomoć za dobivanje informacija o pokriću osiguranja. Kod dolaska u bolnicu potrebno je predložiti knjižicu osiguranja (ako nemate karticu sa sobom, dovoljno je vaše ime i prezime, datum rođenja i broj police).

Za svaku novu ozljedu ili bolest potrebno je ispuniti prijavu i dostaviti je na početku liječenja. Prijavnicu možete naći na web stranicama.

U nekim slučajevima na asistenciji vas mogu zamoliti za ispunjavanje otpusnoga pisma, budući da bez toga bolnica može zadržati sve informacije u vezi vašeg zdravstvenog stanja. To pismo također možete pronaći na web stranici.

Zahtjev – obrazac za povrat sredstava (u slučaju da ste platili manje troškove) pošaljite zajedno s ORIGINALNIM računom u roku od najviše 60 dana od kad ste dobili prvi medicinski račun na:

u slučaju zahtjeva za Sjevernu & Južnu Ameriku:

CareMed Claims
CISI Claim Department
1 High Ridge Park

Stamford, CT 06905, USA
Radno vrijeme: 8:00 – 17:00 istočno vrijeme (EST)
Telefon: +1 203-399 5130
Telefon: +1 866-404 2062 (pritisnite #1)
Fax: +1 203 399 5596
E-mail: claimhelp@culturalinsurance.com

u slučaju zahtjeva za Europu, Aziju, Afriku i Oceaniju:

CareMed Claims
ACE European Group Limited
Direktion für Deutschland
Lurgiallee 12
60439 Frankfurt, Germany
Radno vrijeme: 8:30 – 17:00 srednjoeuropsko vrijeme
Telefon: +49 (0)69-756 13 6722
Fax: +49 (0)69-756 13 4350
E-mail: infoah.claims@acegroup.com



Imaš dodatna pitanja?
Nazovi nas
Imaš dodatna pitanja?
Nazovi nas

Pridruži se našoj zajednici i istraži svijet

Jesi li avanturistički putnik ili svakodnevni putnik? U svakom slučaju za tebe pripremamo ažurne, zanimljive i korisne putničke informacije koje isporučujemo u tvoj virtualni poštanski sandučić svaki tjedan. Prijavi se i ostvari 10 % popusta na neke od naših produkata!

Prijava na e-novosti
Najtraženije informacije
Ili pošaljite poruku na
Ili pošaljite poruku na