CareMed Premium nudi mogućnost osnovnog zdravstvenog osiguranja ili paketa osiguranja koji dodatno uključuje:
Sve detalje paketa osiguranja, koji su također detaljno opisani, možeš pronaći u nastavku.
Osiguranje CareMed Premium međunarodno je putno osiguranje za sve koji putuju svijetom. Kad ugovoriš osiguranje CareMed dobivaš:
Zdravstveno osiguranje | CareMed Premium |
---|---|
Medicinski troškovi u slučaju ozljede | 100% |
Medicinski propisani lijekovi | 100% |
Medicinski propisana rehabilitacija | 100% |
Pregledi i tretmani za trudnoću | 100% |
Hitna stomatološka pomoć (ublažavanje boli) - 100% godišnje do maksimalno | €1.000 |
Stomatološka pomoć u slučaju nezgode - 50% godišnje do maksimalno | €2.000 |
Troškovi bolničkog liječenja | 100% |
Prijevoz u domovinu zbog medicinskih razloga | 100% |
Troškovi u slučaju prijevoza do mjesta liječenja | 100% |
Izvanbolnička fizioterapija | 100% |
Prijevoz posmrtnih ostataka/pokop u inozemstvu | €25.000 |
** Gore navedene medicinske pogodnosti mogu se mijenjati ovisno o uvjetima, ograničenjima ili isključenjima police osiguranja CareMed
Zdravstveno osiguranje uključuje sve troškove koji su nastali kao posljedica akutne bolesti ili nezgode koja se dogodila u roku valjanosti osiguranja. Iznos i opseg pokrića osiguranja ovise o vrsti odabranog osiguranja; ali uključuje:
U slučaju da hitno liječenje nije apsolutno nužno ili su troškovi liječenja u toj državi viši od troškova prijevoza u matičnu državu i zdravlje osigurane osobe omogućuje prijevoz u matičnu državu, centar za 24-satnu pomoć pridržava si pravo do odluke da će osiguraniku pokriti troškove prijevoza na liječenje u matičnu državu. Troškove liječenja u ovom slučaju ne pokriva osiguravajuće društvo.
Osiguranje u slučaju bolesti ili smrti | CareMed Premium |
---|---|
Medicinska evakuacija - na temelju preporuke liječnika | 100% |
Ujedinjenje članova obitelji | 100% |
Troškovi spašavanja | €5.000 |
Prijevoz posmrtnih ostataka ili pokop u inozemstvu | 100% |
Osiguravajuće društvo snosi troškove vraćanja osiguranika u domovinu u slučaju nezgode/smrti/teške bolesti bliskog člana obitelji. Sve pripreme moraju biti izvedene putem CareMeda. Osiguravajuće društvo snosi troškove povratka natrag u državu gostiteljicu, ako su ispunjeni svi sljedeći uvjeti:
Osiguranje u slučaju nezgoda | CareMed Premium |
---|---|
U slučaju smrti | €5.000 |
Invalidnost* | €40.000 |
Troškovi spašavanja | €2.500 |
*U slučaju nezgode koja uzrokuje (djelomičnu) invalidnost, kao što je npr. gubitak ud(ov)a ili jednog ili više osjetila ili čak smrt osiguranika, osiguravajuće društvo plaća naknadu u skladu s težinom ozljede.
Putna asistencija | CareMed Premium |
---|---|
Član(ovi) obitelji uz bolnički krevet osiguranika | 100% |
Let kući u slučaju smrti roditelja ili brata/sestre (samo kod osiguranja u trajanju više od 3 mjeseca) | €1.000 |
Osiguravajuće društvo naknadu isplaćuje u hitnim slučajevima, nastalima za vrijeme putovanja, samo u slučaju da je bila prethodno pridobljeno odobrenje pokrića tih troškova od strane osiguravajućeg društva odnosno 24-satnog centra:
Osiguranje prtljage | CareMed Premium |
---|---|
Krađa/oštećenje osobne imovine | 50% |
Audio naprave | €250 |
Daske za surfanje i windsurf oprema | €500 |
Golf oprema i slično | €500 |
Mobiteli, naočale, kontaktne leće... | €250 |
Povrede zbog prekasne dostave (potrebna zamjena) | €500 |
U slučaju krađe ili oštećenja prtljage tijekom putovanja, na primjer kao posljedica požara, poplave, oluje ili potresa, osiguravajuće društvo plaća naknadu. Visina naknade je u slučaju kamera, videoopreme, audioopreme, nakita i satova ograničena. U svakom slučaju krađu ili oštećenje neophodno je prijaviti policiji i pridobiti policijski zapisnik. Dodatni uvjeti i isključenja objavljeni su u uvjetima police.
U slučaju da je prtljaga bila predana prijevozniku (zrakoplov, autobus, vlak) i za to vrijeme izgubljena ili oštećena, CareMedova osiguranja smatraju se sekundarnima, poslije prijevozničke tvrtke. Osiguranik mora gubitak/oštećenje prijaviti prijevozniku i čekati odgovor u vezi moguće isplate naknade. U slučaju da je naknada bila u potpunosti isplaćena, o tome nije potrebno obavještavati osiguravajućeg društva CareMed. U slučaju da je naknada bila isplaćena djelomično ili odbijena, osiguranik mora ispuniti obrazac tvrtke CareMed i priložiti pismo prijevoznika koje navodi njihovu odluku.
Odbitnu franšizu u iznosu od 50 € ili 50 $ za bilo kakav slučaj štete izgubljene ili oštećene prtljage snosi osiguranik, osim izgubljene i oštećene prtljage koja je uništena.
Osiguranje od treće strane | CareMed Premium |
---|---|
Osobna odgovornost | €2,5 milijona |
Šteta na imovini | €25.000 |
Troškovi deportacije (10% pokriva osiguranik, minimalno 100 €) | €5.000 |
Ako tijekom putovanja osiguranik nenamjerno nanese štetu imovini treće osobe i odgovara za nastalu štetu, osiguravajuće društvo ispituje je li zahtjev za naknadu štete opravdan, pregovara – na sudu ili izvan njega – s osobom ili osobama koje su pretrpjele štetu o visini naknade i naknadu isplaćuje prema najvećoj dopuštenoj visini (prema odabranoj vrsti osiguranja).
Osiguranje ne pokriva štetu ili oštećenja:
Ovdje se nalaze važne informacije u vezi s provedbom osiguranja. U slučaju dodatnih pitanja slobodno nas kontaktiraj.
U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:
U sljedećim slučajevima zdravstveno osiguranje nije valjano:
U slučaju ozljede ili na početku bolesti, prije nego osigurana osoba započne bilo kakav postupak liječenja, potrebno je kontaktirati asistenciju osiguravajuće kuće – osobito prije prijema u bolnicu ili za prethodnu dozvolu operacije na pacijentu koji je u primljen u bolnicu – osim u slučajevima kada je ugrožen život ozlijeđene osobe. Ako se nalazite u SAD-u, morate pridobiti preporuku za posjet liječnika koji ima ugovor s osiguravajućom kućom te se nalazi u neposrednoj blizini vašeg smještaja.
24-satni broj:
Osiguravajuća kuća mora unaprijed odobriti:
Bolnica može nazvati 24-satnu pomoć za dobivanje informacija o pokriću osiguranja. Kod dolaska u bolnicu potrebno je predložiti knjižicu osiguranja (ako nemate karticu sa sobom, dovoljno je vaše ime i prezime, datum rođenja i broj police).
Za svaku novu ozljedu ili bolest potrebno je ispuniti prijavu i dostaviti je na početku liječenja. Prijavnicu možete naći na web stranicama.
U nekim slučajevima na asistenciji vas mogu zamoliti za ispunjavanje otpusnoga pisma, budući da bez toga bolnica može zadržati sve informacije u vezi vašeg zdravstvenog stanja. To pismo također možete pronaći na web stranici.
Zahtjev – obrazac za povrat sredstava (u slučaju da ste platili manje troškove) pošaljite zajedno s ORIGINALNIM računom u roku od najviše 60 dana od kad ste dobili prvi medicinski račun na:
u slučaju zahtjeva za Sjevernu & Južnu Ameriku:
CareMed Claims
CISI Claim Department
1 High Ridge Park
Stamford, CT 06905, USA
Radno vrijeme: 8:00 – 17:00 istočno vrijeme (EST)
Telefon: +1 203-399 5130
Telefon: +1 866-404 2062 (pritisnite #1)
Fax: +1 203 399 5596
E-mail: claimhelp@culturalinsurance.com
u slučaju zahtjeva za Europu, Aziju, Afriku i Oceaniju:
CareMed Claims
ACE European Group Limited
Direktion für Deutschland
Lurgiallee 12
60439 Frankfurt, Germany
Radno vrijeme: 8:30 – 17:00 srednjoeuropsko vrijeme
Telefon: +49 (0)69-756 13 6722
Fax: +49 (0)69-756 13 4350
E-mail: infoah.claims@acegroup.com
Jesi li avanturistički putnik ili svakodnevni putnik? U svakom slučaju za tebe pripremamo ažurne, zanimljive i korisne putničke informacije koje isporučujemo u tvoj virtualni poštanski sandučić svaki tjedan. Prijavi se i ostvari 10 % popusta na neke od naših produkata!
Prijava na e-novosti